Aan de vooravond van de Nieuwe Maan van maart komen we bij elkaar voor de Dialoog over Ontwrichting. Ontwrichting wordt vaak ervaren als negatief, ongewenst, als heftig en verstorend. Het ìs ook een turbulent proces, daar bestaat geen misverstand over.
Er is altijd een keuze









